Efter regn kommer lite sol

Mår mycket bättre idag! Psykiskt i alla fall =). Va en jobbig dag igår men kvällen blev desto bättre. När Daniel kom hem så duschade han snabt och vi tog bussen in till stan. Middag på stan är alltid mysigt, då jag gillar Jensens Böfhouse (hur det nu stavas) så gick vi dit. Vi beställde en trerätters meny, det va så gott, tyvärr gick tiden alldeles för fort så när vi skulle ha efterrätt så hann vi får in kaffet men inte efterrätten innan vi var tvugna att gå. Då sa jag ändå till när vi ätit upp middagen att vi började få lite bråttom så skulle det ta länge att få efterrätten? Nej då det går fort, men det gjorde det tyvärr inte, och jag som va SÅ sugen på chockladmousse. Orkade inte säga till för då hade vi så bråttom till bion och då skulle vi bli ännu senare. Men jag överlevde utan efterrätten för på bion fick jag m&m:s och baconchips =)

Bion, bröllopsfotografen va en riktigt "må bra film", jag gillade den. Kanske inte världens bästa film men underhållande. Klart sevärd enligt mig. Gillar man Smala Sussie gillar man även denna.

Idag ska vi ta en eftermiddagspromanad på Liseberg och börja längta efter julen lite mer, den är juh snart här. Sen tar vi en sväng förbi svärpäronen, svärmor ska lära mig att virka blommor. Jag har förresten stickat en mössa, den blev helt ok för att vara första gången på mycket länge som jag stickat. Stckade sist i mellanstadiet tror jag, eller jag blev tvingad att sticka en mössa på LIA:n på arbetsterapin på Östra Sjukhuset oxå, men förutom då. 

Ha en toppen lördag!  
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mysigt det låter med restaurangmiddag, bio och godis! Det är livets goda minsann =) Kul att ni kom iväg och såg den där filmen som du varit sugen på ett tag nu.

Wow, duktig du är som har stickat en mössa bara så där! Keep on sticking ;-)

Många kramar!

2009-11-23 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0