Fredags-godis

I förmiddags fick jag mig en stor portion "egobooz" något som höjde mitt självförtroende massor. Jag säger inte mer än så just nu, nej jag är inte gravid, vi är redan gifta, katterna är inte på väg, ni kan sluta gissa och så berättar jag kanske så småningom ;-) Men efter många motgångar så känns det alltid skönt när något lite roligare händer.

Fredag idag, igen =). Veckorna går fort fast man är hemma och sjukskriven. Men massa samtal besök hit och dit och tiden går. Känns dock som att jag håller på att bli lite förskyld, bort, bort snorbakterier. Fast jag har inte vart "vanligt" sjuk, som förskyld på länge så det kanske är dags.

I söndags var vi uppe vi mannens jobb och på vägen upp, emot Alingsås nånstans så fanns det en godisfabrik, jag vet inte om dom gör godis där men det fanns massa, massa gottit godis. Så nu har mannen framkallat ett nytt fredagsberoende, fredags-godis därifrån. Ikväll ska vi till min underbara vän Johanna och hennes familj och kolla på Idol, jag ska ta med mig lite gottit godis till dom med. Annars får vi se vad helgen bär med sig.



Min äldsta vän, underbara Johanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj, jag tror det är samma godisfabrik som vi var då och då när jag liten. Minns att vi åkte förbi nån vit slottsaktig byggnad och sedan bara svängde av från motorvägen. Ja ja, rena himmelriket för en liten gottegris som mig var det! Jag brukade köpa sånna där långa slemmiga ormar, hehe.

Förresten, jag är inte alls nyfiken, jag lovar... eh...?

2009-11-06 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0