Lugnagatan

Denna helgen går i förkylningens tecken. Är inte jätteförsyld egentligen men har väldigt ont i mina bihålor och känner mig hängig. Så igår var vi och handlade lite på dan och sen åkte vi förbi svärpäronen och fikade några timmar, på kvällen var vi bara hemma och myste vid tv:n. 

Men såhär går harangen i mitt huvud just nu: Hur sjuk är jag? Om jag är väldigt sjuk (hur sjuk det nu är) så ska jag sluta med min medicin i några dagar, för den hämmar imunförsvaret att ta hand om förskylningen då. Men egentligen vill jag inte sluta ta den för den gör att det "andra" inte bryter igenom. Har jag bihålsinflammation? Vad är det för doktor på jourcentralen, fattar dom hela min sjukdomsbild, behöver dom fatta. Kanske behöver jag penicillin. Tål jag då det penicillinet. Hur mycket sämre hinner jag bli tills imorn? Jag brukar bli sjuk mycket och fort. Börjar få ont i halsen med, tycker synd om mig själv =). Vad ska vi göra? Jag har läkartid på tisdag, men det är några dagar kvar. Japp this is my life! =)

Kanske ska börja med att klä på mig, hoppas ni har en bra dag!

Grattis alla pappor, det är farsdag idag, hurra hurra.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0