Övning på stickning pågår

Min älskling är fortfarande dålig, kan vara magsjuka av nåt slag så vi får tyvärr ställa in singstar kvällen hemma hos oss på lördag =(, men det får bli en annan helg =)

Idag har jag varit på Hisingens bibliotek för första gången, det va trevligt! Lånade pyssel böcker, bla hur man lär sig att sticka. Ja jag kommer väl tycka att det är roligt i två dar innan jag som vanligt tappar intresset. Så jag har övar idag, hela dan.




Lånade bland annat denna här, bilden kommer från garnkorgen.se
Siri har nu varit hos oss i två dagar, förutom när hon dinglade i mina spetsgardiner har det gått väldigt bra. Hon är väldigt morgonpigg dock, vill gärna leka vid 07.00, synd då att vi inte har någon sovrumdörr, hehe. Hade vart bra att ha.

Sov gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0