sjukdomsbloggen

Sjukdomsbloggen, ska kanske döpa om min blogg? Bli som många gamlingar, jag har sjöborre, mjäll, rollator och eksem. Ja min granne hon har det mycket värre än dig hon, har det och det och det. Ska kanske inte skämta men mitt liv handlar just nu en hel del om sjukdomar. Har vart hos allmänläkarn idag, ingen bihålsinflammation, än i alla fall, så jag fick kortisonspary, som ska motverka att jag får det =), hurra!

Tog min andra svinis idag, hoppas jag inte får massa biverkningar, jag tror och hoppas inte det. Men min käre make är sjuk han med. Jag kan ha smittat honom, men hans symtom är motsatt till mina, så kanske inte. Så vi har sjukstuga hemma idag. Men tills helgen då ska vi vara pigga som två piggelinosar!

Vad har ni för sjukdomar eller besvär, vi kan väl dela med varann? ;-)



Min snygge man på semestern, hoppas han krya på sig snart!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sjöborre, det låter läskigt det... Själv har jag ingen sjukdom alls. Fysisk alltså, hur det står till innanför pannbenet ska vi inte prata om, höhöhöö.

2009-11-11 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0