Två månader som gifta

Igår var det två månader sedan vi gifte oss, fast då jag gick omkring i pyjamas och klagade över hur förskyld jag var så blev det inget utöver det vanliga i mysväg ;-). Jag blev dock väldigt omhändertagen av min man, med mat och tidning och allmän ompyssling. Känner mig fortfarande lite risig men inte sämre så det är nog bara en vanlig förskylning, ska ta det lite lugnt och sen är jag nog på G igen.

Många har frågat oss, hur känns det nu när ni är gifta? Ja det känns som vanligt, jag tror att om man tror att livet ska förändras att giftemålet plötsligt ska "bära upp" förhållandet och relationen så är man nog ute på hal is. Klart det känns helt underbart att vara gift med den man älskar mest, mannen i ens liv. Samtidigt är vardagen densamma, det finns fortfarande bra och dåliga dagar. Han har fortfarande ludd mellan tårna som sprids överallt när han tar av sig sockarna. Tycker dock att det är konstigt att det inte försvann där i rådhuset ;-). Jag tror att man ska ta vara på de små ögonblicken och sakerna i vardagen och aldrig ta varandra förgivet.  



På Liseberg september -08, när jag precis kommit hem från Australien. Nu längtar jag efter jul på Liseberg, glögg, pepparkakor, tomtar och annat mys.

Kommentarer
Postat av: Betty

Så fina ni är =)



PUSS

2009-11-14 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0