Vill inte städa men vill ha det rent

Idag ska vi städa, för det bestämde JAG igår att vi behövde göra, sitter och väntar på att Daniel ska komma hem, jag kunde juh börjat lite granna typ nu men jag känner inte alls för det idag. Tar emot i varenda liten cell i min kropp. Och bus/terrorist-Siri håller på att slicka sig rent och lägger sig tillrätta här i vår soffa, hon VILL inte heller städa. Stackars Daniel, har två latmaskar här hemma.

Kollade igenom bilderna på vår data för nån dag sen, har jag lagt upp bilder från i påskas, vår tripp till Glasgow? I så fall kanske ni får en repris.

     

   

   

Gillade verkligen Glasgow, bra shopping och en trevlig stad som man ser mycket av på två dagar. Hade vi vart där längre hade jag gärna åkt ut och tittat på slott och slätter. Maten va väl sådär, men lite idiskt och liknande räddade även den biten.  

Kommentarer
Postat av: J

Karlar i kilt och fina gamla byggnader - ser ju ut som en toppenstad det där!

2009-11-17 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0