Nu ska jag klaga!

När jag och Johanna (barndomsvän) var ca 13-15 år gick vi på bio ofta, för vad fanns det att göra? För en hundring hade vi en helkväll och våra föräldrar visste vart vi var, typ Filmstaden eller Biopalatset, men i alla fall kostade bion 50-55kr, McDonalds lilla menyn 25kr och så dricka och godis. Mest spanade vi nog på killar än såg filmerna men ändå ;-) Men det va inte det jag skulle klaga på utan då kunde man gå på 19.00 bio, den perfekta tiden. Nu när man ska på bio går filmerna väldigt ofta vid 18.00 och 21.00. Speciellt 21.00 är väldigt sent en fredagkväll, somnarrisken är ganska hög och vem hinner till 18.00 bion?!

Dagens I-landproblem. Jag är i alla fall lite sugen på att gå och se Bröllopsfotografen, kanske ser vi den i helgen http://www.sf.se/filmer/film/15004033/Broellopsfotografen

SF Bio: Bröllopsfotografen

Var det bättre förr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0