Pattar!

Jag har så j-vla ont i mina bröst, dom har vart så ömma i typ 10dar och det verkar inte vilja ge med sig. Vet att dom ofta gjorde ont när jag åt mini-piller. Okej att dom ömmar när man ska ha eller har mens men, NEJ jag är inte gravid och jag har inte haft ägglossning och jag ska snart inte ha mens. + att dom är svullna. Så ser ni ett par asstora pattar (som om jag behöver större) gående på stan så är jag nåstans där bakom.


bilden lånad av sanslos.wordpress.com/

ps har killar nånsin pungvärk? Nej det har dom säkert inte. Petter-Niklas mår så bra så, jämt, jämt ;-)


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag hade också ont i mina bröst i typ 10 dagar helt utan anledning för ett tag sedan'.. det var bara svullet och jävligt.. till synes helt utan anledning.. Jaja så är det väl att vara av honkön.

2009-10-22 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0