Städdag x 2

Idag har vår bostadsrättsförening städdag i våra fina utemiljöer. Man kan vi första tanken tänka vi SKITER i det, skolkar liksom. Ja det skulle man kunna göra MEN, då ska man inte klaga på höjda avgifter m.m då de får ta in folk utifrån istället eller så kommer det snart inte vara alls lika mysigt utanför porten. Så VI, min man och jag bestämde att han faktiskt får dra sitt strå till stacken och gå ut och röja hehe. Nej men jag mår inte så där jätte bra än och idag är första dagen jag känner mig lite bättre igen (vågar knappt säga det högt) så jag vill inte äventyra min hälsa med "kroppsarbete" och regn och rusk. Men jag tar hemma städningen istället, så kan mannen komma in sedan och bara njuta av sin helg.

Ikväll blir det pizza mys hemma hos Bettan och hennes man, vi och andra vänner ska dit och kolla in körslaget, kanske dricka lite viiin! Mys, mys!

Klart slut, hör dammsugaren rooopppaaar, hallå ta mig ur skåpet!



Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad söta ni är!

2009-10-26 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0