Fruhippad

Förra veckan tisslades och tasslades det i mobiler m.m. Jag började ana att något var på G. När min kära make förslog att vi skulle städa (händer så där ofta, not!) på fredagen så var det klart nåt skulle hända under helgen. Det va lika bra att hjälpa till, men jag trodde att det skulle hända på lördagen, så vad förvånad jag blev när det klockan 19.00 kom in 6 av mina favvo tjejer i hela välden, hemma hos oss. Jag fick en snygg Hello Kitty pyjamas och tillhärande tofflor och så va pyjamaspartyt igång. Jag har LOVAT att inte publicera några bilder pga av att alla hade just pyjamas. Men lite bubbelskål börjde pyjamaspartyt med chips och dipp, godis i massor, sanning och konsekvens. Tack så otroligt mycket underbara vänner, det bertyder väldigt mycket för mig, särskilt nu när hälsan bråkat så!!!

På lördagen var vi hos Daniels kusin och hans fru uppe på Flatön (helt sjukt underbart ställe) på kräftskiva. Jag mådde lite sådär hade mycket utslag och en bökig mage (hade det innan vinet på fruhippan). Kräftskivan så lyckad men vi fick bege oss hem vid 24:00 tiden. Sen vakande jag på natten och mågde inte bra och det hela slutade med en allergireaktion (kan vara kräftorna) och jag blev inlagd på infektion under dagen igår. MEN ingen större fara jag är redan på bättringsväg och kommer vila och ta hand om mig så jag är piggelin till helgen. 

Finns säkert många som känner så, men jag har gift mig med världens bästa man! Löv you so much! 

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0