1 december...

I måndags var jag på sjukhuset, mina körtlar är godartade, vilket alla trott hela tiden, men dom behöver analyseras mer, så på måndag den 6:e december ska jag opereras, tydligen vill dom söva mig för att kunna "gräva" ut dom ordetligt ;-). Jag är inte så orolig, men det ska inte bli särsklit kul. Vara på sjukhuset hela dagen, blää. Men förhoppningsvis får vi veta mer om min konstiga kropp!
Se hela bilden







Men imorgon ska jag göra något betydligt roligare, Ullared!




Vi ska lämna bort Skatten ikväll, till jourfamiljen som hade honom innan vi fick adoptera honom. Han kommer få det så bra, dom har längtat efter honom så mycket! Han ska vara där tills på söndag, för lördag till söndag ska jag och älsklingen på Sankt Jörgen Park Spa Hotell. Vi ska äta gott, sova gott (ingen Skatt som väcker oss ;-), basta och bada gott och så ska älsklingen gå på massage! 

   

*Bilder lånade från Google*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sövas redan den 6:e? Jag fick för mig att du sa den 20:e. Inte kul oavsett... Hälsa Ullared från mig, hoppas det blir en lyckad shoppingdag!

2010-12-01 @ 23:34:33
Postat av: Sandy

Ååh massage låter uuuunderbart!!! Och bubbelpool och sova och äta gott. ;-) Hoppas du får en riktigt njutningsfull helg, det förtjänar du gumman!!! Kramen!

2010-12-02 @ 20:05:14
Postat av: Jenny

Hohoo, vart tog bloggerskan Hanna vägen? Har nämligen så tråkigt liv så jag måste roa mig med att läsa om alla andras :-) Kram på dig, var du nu är, vad du nu gör!

2010-12-16 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0