Nytt år snart!

Det är så att man inte kan fatta det, det är nyårsafton imorgon.
Ett nytt år på lördag!

Ja vad ska man säga om detta året, det har inte varit toppen hälsomässigt men det går inte att jämföra med h-vetes året 2009. Så det går framåt... =)

Har ingen aning om vad som kommer med nästa år, ifs har någon det? Jag är öppen för ett gott år med min underbara man och mina fina vänner!

Imorn blir det en ny upplevelse, 4-rättersmiddag på restaurang med massa goda vänner, jag tror det kommer bli toppen bra.

Gott nytt år till er alla!



Så här roligt hade vi förra nyår, i år blir det ännu roligare ;-)

Kommentarer
Postat av: Betty

2o11 ska bli ett toppen år för dig och mig!!! ;)

KRAMAR

2010-12-30 @ 10:31:41
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och för mig med, snälla? :-) This is the year!

2010-12-30 @ 16:26:57
Postat av: Sandy

Oooh oooh och mig med pretty please!? Håller alla tummar och tår för allas vår skull!!! ;-D

2010-12-30 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0