Alla Hjärtans Dag...

... Vi brukar inte "fira" alla hjärtans dag, men lite extra mys i kalla februari är aldrig fel. Så i morse fick min man två små paket i sängen, en bok och ett par stålmannen kalsongen och ett kort jag hade pysslat ihop, för att visa min uppskattning, han har det inte alltid lätt ;-) I fredags fick jag rosa pussmunstulipaner vv av honom, älskar snittblommor och tulipaner är en föraning om våren =)



Det jag tycker är viktigt inte bara idag utan alla dagar är att visa ALLA vi tycker om uppskattning och sätta ord på hur mycket vi tycker om varandra, det glöms bort i dagen stressiga och upptagna samhälle så därför pysslade jag lite här hemma i veckan...

Här är några lite suddiga foton, vår kamera är lite dum men har bett mannen fixa den =)

 

Texten som är lite svår att läsa på korten står det, en vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat /Alban Goodier

Jag vet inte vad jag hade gjort eller vart jag hade varit om jag inte haft mina UNDERBARA vänner, min fina man och andra nära & kära, så hoppas ni alla känner er lite extra älskade idag <3

Vi ska iväg på VIP bio här på dagen och se Farsan av Fares Fares tror den är är jätte rolig och sen fyller svärfar år idag, så vi ska dit och fira och äta middag! 

All we need is love!!! 



Kommentarer
Postat av: Sandy

Ha den äran på alla hjärtansdag gumman! =)



Vilka fina kort! Du är så duktig så! ;-) Låter mysigt med bio, tror den filmen är sådär härligt rolig och mysig, perfekt söndagsaktivitet. Ha en underbar allahjärtansdag nu och rå om varandra!



Love and light!

Puss & Kram!!!

2010-02-14 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0