Äntligen...

... om en timma kommer äntligen någon från Ljungbergs Möbler och kollar på våran soffa, som redan efter 6 månader blev helt deformerad i kuddarna, vet inte vad jag gör om dom inte åtgärdar detta på något sätt. När vi var inne hos dom och anmälde detta för MÅNGA månader sedan så var det inte ett känt problem på detta märket av soffa, men nu är våran soffa helt nedsutten och deformerad grr. Men man kan hålla tummarna att det går vägen =)

Har även bokat biljetter till mig, mamma och mannen till Sista Dansen 21/2 på Statsteatern i Göteborg, det är en extra föreställning och alla intäkter går till Läkare utan Gränser och Haiti. Vi har blitt lite kulturella vi ;-), nej något måste man göra för att roa sig i detta kalla, snöiga, blåsiga, mörka Sverige.  

http://www.stadsteatern.goteborg.se/Pa-scen/Sista-dansen/  


Kommentarer
Postat av: JJ

Är nyfiken på vad soffgubbarna sa idag? Håller också tummarna för att de gör något åt problemet, de måste ju fatta att det var fel på soffan från början.

Kul att vara kulturell! Vilken timing du har, såg att biljetterna till den där föreställningen släpptes idag, hur får du reda på allt? Jag trodde jag hade rätt bra koll på sånt men icke :P

2010-02-02 @ 23:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0