Friday again...

...då var det fredag igen, även om jag fortfarande är hemma på veckorna är det skillnad på helg och veckodagarna, skönt med helg =)

Igår fyllde min kära mamma och hennes tvillingsyster år, så jag var i Mölnlycke hela dagen igår, det har vart så halt (jag vill inte att hon ramlar och bryter sig) så jag och mamma gick till biblioteket, min mammas favvo place. Sedan köpte v i lunch från kondiset på torget och delade på en semla. Jag och älskling har varit mer hälsosamma med maten ett par veckor och det har gått ganska bra, men denna veckan så unnar jag mig =), inte varje vecka man fyller år ;-)

Till middag så gick vi till en lokal restaurang tillsammans med Mikael och firade lite att vi fyllt år, tack för en god middag! =)

Idag ska jag greja hemma, skicka lite jobbansökningar och shoppa mat, hoppas vi hinner med lite mys i soffan ikväll också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0