Idag är ingen vanlig dag...

...för det är min födelsedag! Hurra, hurra, hurra, jag blir gammal tant idá, twentynine liksom, blir lite mer speciellt om man skriver det på engelska, för det är så det känns ett himla tråkigt "mellan år". Känns tom trist om nån frågar hur gammal man är: jag är meningslös och 29 =)

Men tack alla underbara som genom sms, facebook och telefon grattat mig idag! Ni är underbara! Min man har köpt en present (tror att det är värmespolar till håret) och glömt/gömt den i garderoben. Han låste in sig i vårt pysselrum igår kväll och kom ganska snabbt ut och hämtade papper och tejp, samtidigt som han högt klagade på att det inte fanns tejp i pysselrummet =dåligt pysselrum. Jag fattade då inget alls utan trodde han hade fått pysselsug och va tvungen att pyssla ;-)

Det har inte hänt så mycket utöver det vanliga idag utan det har vart en ganska vanlig onsdag men det blir kinamat till middag och semla till efterrätt idag. Vi är lite nyttiga och unnar oss något gott ca 2 gånger i veckan, men denna veckan får det bli lite fler gånger tror jag =)


  

Bakning från förra veckan, tårta är en bär och frukt tårta vv  
http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14745

Ang vår soffa, kom en budbärare från Ljungbergsmöbler och kollade på soffan, satt i den och tog kort på den. Han tyckte det inte verkade riktigt riktigt men det är hans chefer som bestämmer och dom skulle höra av sig eller så skulle vi ringa i början på nästa vecka och se vad dom säger, nya kuddar tycker jag att dom ska erbjuda oss =)

JJ: Ja jag har väl helt enkelt mer koll än dig ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Mmmm... tårtan och muffisen såg riktigt smarriga ut! Ser fram emot lördagen och allt gott vi ska äta/dricka då! ;-P



Ja, nu är du först ut att fylla twentynine stumpan! Snart kommer vi andra tanter efter haha... Näe, vi börjar inte bli gamla... vi är grymmast!!

Pöss!

2010-02-03 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0