lite depp här hemma...

...är lite förskyld och allt som kommer med det trött, ont & hängig har därför bara vart hemma i flera dagar, känner mig så deppig idag =(((

Jag vill komma igång, ha ett jobb, har inte hört någonting...
Tappar lite hoppet då och då och idag har hoppet rymt =(

Ikväll ska jag och mamma på en föreläsning i Mölnlycke Kulturhus, våga förändra ditt liv, hoppas på lite ny inspiration, samtidigt känner jag att jag förändat massor inom mig själv de sista åren det jag behöver nu är ett inspirerande jobb, men kanske kan man "tänka sig till det", hoppas! 

In and out för idag, försatt depp pågåing!  


Kommentarer
Postat av: Sandy

Låter som en toppenidé med föreläsningen i Mölnlycke! Alltid bra att leta inspiration på olika ställen ;-)



Du ska se att du hittar ett jobb som är givande till slut, det tar bara lite tid tyvärr... Jag tror på dig gumman!!!



Du vet att jag bara är ett telefonsamtal borta om du vill prata/hänga/gråta/mysa etc... I'm here!

Pöss!!!

2010-02-11 @ 16:20:42
Postat av: Jenny

Vilken fin tulpanbild :-)

Du är värd det bästa!! Håll bara ut lite till så ska du se att det löser sig på jobbfronten.

Hoppas att förkylningen släpper taget om dig snart, kramis!

2010-02-11 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0