Blommlös...

... tror ni att mannen kom hem med blommor?!

NEJ, det gjorde han inte, han glömde. Varför glömde han jo för det hade stått halvdöva skrikande pesionärer och köat vid löken! Hade vi varit i början av vårat förhållande, när vi dejtade, så skulle jag fått tre buketter med blommor och det utan att jag behövt skickat ett sms för att tipsa (beställa) en lite bunt med tulipaner.

Han hade tänkt köpa blommor innan jag messade (kan vara snart) men blommorna är kvar i affären. Påpekade lite surt att tillslut har man kanske ingen fru kvar, eller en jävligt sur sådan ;-). Hans mamma har gett upp, hon köper sina egna blommor och säger till svärfar, dom är från dig!  

This is not gonna happen hemma hos oss, lite vardagsromatik tack!!!



Sur-frugan!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny - ännu mer blomlös

Haha, så det kan gå... det här kommer han få höra läänge! Tack för tipset om att man faktiskt kan få blommor ibland av sin käresta, hade helt glömt av det. Ska testa den långhåriga när jag har namnsdag nästa gång ;-)

Skönt att höra att du är friskare nu!

2010-01-05 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0