Härliga helg...

...började helgen med att äta goda snacks/mat med Jenny och Sandra på RumpanBar på Linnegatan igår kväll och drack några glas urgott vin. Mysig kväll med massa tjejsnack det kan man leva på länge =), löv it. 

Idag vaknade vi av klockan vid 9.00, och så åkte vi in till stan, min älskling skulle klippa sig 10.45. Under tiden så stosade jag en sväng på Kungsgatan och hittade en hel del att shoppa och det bästa var att det va halva reapriset på det mesta =), två tunikor, nya kuddfodral till soffkuddar, en skarf och en modern broderibok, den behövde jag tydligen inte ens betala för =), jag tyckte summan jag skulle betala var mindre än jag tänkt mig men sa inget och när jag kom ut och kollade på kvittot hade hon inte tagit betalt för den. Där tjänade jag 60:- som jag kan köpa annat för ;-). Ska lägga ut lite bilder imorgon, promise.

Sen tog vi en sväng på Chilli och shoppade upp vårt julklapps presentkort =) 

När vi kom hem så kom mamma och Jari på beök och efter en stund kom även Bettan med familj på spontanbesök, så roligt. Men nu är jag trött och ska ligga i soffan och kolla film...

Ha en super duper lördagkväll! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt med billig och gratis shopping! =)

Idag står städning på schemat... ska fixa ordning i badrummet också, vi köpte bl.a. en ny badrumshylla på IKEA igår. Kram på dig!

2010-01-24 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0