Konstiga kroppen!

Nu är jag SÅ trött på att titt som tätt må dåligt! Är det inte nacken, så är det magen. Är det inte lederna så är psyket. Grr!

Har varit helt groggy i huvudet hela veckan, bara sitter här och kan inte riktigt focusera när jag tittar, svårt att förklara, men det är som ögonen/huvudet inte kan ta in det som är på sidorna utan bara kan koncentrera sig på att titta rakt fram. Ont i kroppen, huvudet, magen! Ingenting som verkar hänga ihop men bara finns där samtidigt. Om jag nu ska vara sjuk vill jag ha vanliga sjukdomar som förskylning, öroninflamation, det är också jobbigt men då vet man vad man ska göra, vila i några dar så släpper det. Nu ser det ut så här i min hjärna, är jag sjuk, vad är fel, blir det sämre om jag gör någonting, kan jag, orkar jag...

Jag vill inte! Tålamodet tar slut, slut, slut... 

Tur jag har en underbar man som kom hem med rosor häromdagen, det värmer! =)

Funderar på, eller jag har bestämt mig för att inte dricka alkohol på ett tag, hålla upp fram till nyår i alla fall. Ja kanske ett glas vin till maten, men jag känner att jag måste prova något. Magen krånglar, jag blir typ sjuk, ont i halsen, grymt trött i flera dagar när jag vart ute och druckit, its not worth it. Jag ska börja dricka aloe vera, kan inte skada, förhoppningsvis hjälper det lite. Jag vill bara må bra! 

Jag vet att jag kanske "tjatar" om det men var glad om du är frisk och har din hälsa. Det är svårt att vara tacksam för alla har vi våra egna problem, men livet blir mycket svårare när kroppen och knoppen inte vill. Eller svårare, man kan inte ofta inte göra NÅGONTING.


bild lånad från Google

Detta inlägg blev lite deppigt, men detta är mitt liv. Jag ger inte upp, jag försöker och är tacksam för att ha allt som jag faktisk har. Jag är väldigt lycklig på många sätt! Men det är f-n inte lätt att vara sjuk...

   

Kommentarer
Postat av: Betty

Kram vännen ♥

2010-10-31 @ 11:54:13
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Vikkan

Tur man får gnälla hur mycket man vill i sin egna blogg! Men jag förstår dig att du allra helst bara vill vara FRISK.



Tur du har en man och familj samt vänner som tycker om dig oavsätt hur du mår.



Stor kram

Vikkan

2010-12-21 @ 21:25:06
URL: http://ettplusettblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0