The break up year.... (inte vi!)

Många av mina vänner och vänners vänner har i år gått isär med sina respektive och blivit singlar. Vi har kallat detta året för "the break up year" och nu har tom Blondinbella (ja jag läser hennes blogg ibland) gått isär med sin Nils efter 3 år, det är liksom pricken över i:et. Det är VERKLIGEN året när många blev singlarna.

Men börja inte misstro bara för att du är singel eller har kommit ur ett dåligt förhållande. Hellre själv än olycklig, eller?! Det tycker jag i alla fall. Samtidigt som man inte vet vad livet bär med sig. Vem skulle tro att jag skulle vara så här lycklig och gift med världens bästa man. Jag fick många gånger känslan av att, man borde vara nöjd, mer lycklig, men så är det INTE, man ska vara lycklig med den man är med, då är det rätt!

Följ hjärtat och tillslut blir det bara SÅ rätt, jag vet och njut av tiden ensam innan detta. Busa och ha roligt ;-)!



*Bild lånad från Google* 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Trist med så mycket uppbrott och separationer.



Här har vi inga planer på att separera iaf. ;) Men med två barn som härjar här hemma sen får vi väl ännu mindre tid för varandra misstänker jag. :)



Tack så mycket för gratulationen. ^^

2010-10-25 @ 11:38:58
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sandy

I concur!!! ;-)

Puss!

2010-10-25 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0