Välkommen hem till oss Skatten!

Nu är han här Skatten sen i torsdags, han är en riktigt mysig kille, charmig och bestämd på samma gång. Första dagarna var han väldigt nöjd och glad (vår tolkning), det är han nu också men han går efter oss och jamar massor, som om han säger ge mig uppmärksamhet och underhåll mig NU! Han är så söt! Jag funderar på om han börjar få "hemlängtan" till jourfamiljen, han bodde trotts allt där i 7 månader. Saknar katter på samma sätt som vi? Varför skulle dom inte göra det! Men vi ska ta så bra hand om honom och älska skiten ur honom ;-) Han är nu vår prins!

Han får INTE ligga i sängen men imorse när Daniel gått till jobbet hade kan smygit upp och vem låg där när jag vaknade? Skatten. Han är en liten (stor) buse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0