Då försöker vi igen...

... om det inte funkar nu så lägger jag ner, bloggandet.

Jag har börjat plugga, ja heltid på distans =), så jag borde sitta och läsa kurslitteratur men gör en hel del annat.

Första kursen är Anpassad fysisk aktivitet för barn och ungdom med funktionsnedsättningar 15hp, på Halmstad Högskola.

Den andra kursen heter Bild och ljudskapande med barn: att uppleva kulturen 15hp Höskolan i Dalarna (Falun).

Så jag tänkte att jag kommer säkert sitta hemma vid datorn mycket och ha tid att blogga, skriva lite dagbok på nätet.

Så here we go again...



Idag har jag bara sol i hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Betty

Me like, kanske jag ska börja oxå? =)

2010-09-08 @ 14:48:52
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0