Det känns bra nu...

... kursen, anpassad fysisk aktivitet känns bra, men jag tror lite att det är så på utbildningar över lag, särskilt högre utbildningar/kurser, man får mycket teorier och lite praktisk kunskap, så som exakta övningar tex. Men det känns som sagt kul och intressant.

Jag har haft två aktiveringspedagog klasskompisar på middag hemma idag, så skönt att vi håller kontakten och träffas några gånger per år. Jag tycker så mycket om er, ni ger mig massa nya tankar, inspiration och motivation. Jag bakade en JÄTTE god morotskaka idag, jag har aldrig bakat sådan innan men mums. Daniel är inne på andra biten nu =P

Recept:  http://www.tasteline.com/Recept/Oskars_Morotskaka

Oskars Morotskaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0