Sommarstuga

... idag har jag faktiskt suttit och pluggat lite, det har tagit mig ca 1 timma och läsa tio sidor, jag läser inte SÅ långsamt egentligen men du är boken på engelska och med massa tabeller hit och dit. Adapted Physical Activity, Recreation, ans Sport ifall någon skulle vara intresserad. Jätte intressant är det men man blir trött i huvudet och så vill jag slå upp massa ord för att jag vill veta exakt vad dom betyder inte bara veta ungefär kanske.

Snart ska jag och mannen packa in oss i bilen och åka en bit utanför Borås emot Tranemohållet, till min pappas sommarstuga, ja eller det är väl inte bara hans =) hela familjens sommarstuga. Vi ska basta vedbastu i alla fall och sova över. Hoppas det blir mysigt!

Sån här vill jag ha när jag blir stor



Bild lånad av sommarstugor.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0