18 maj...

... då ska jag tatuera mig! Fick en del pengar när jag fyllde år och en del av dom har jag lagt undan för en tatuering. Min tanke var att tatuera in ett hjärta, rosa blommor och en fjäril på insidan av vänster foten då jag har love skrivet på utsidan av samma fot och binda ihop det lite snirkligt, MEN tydligen kunde han tatueraren inte rekomendera att det skulle bli snyggt, väldigt stor risk just på foten att det kan bli dåligt pga av att huden är så annorlunda där, på något sätt.

Så nu kommer tatueringen sitta strax över fotknölen på utsidan tror det kommer bli lika snyggt där! Längtar nu! Blev så glad också för han pratade om 2-3 månaders vänte tid och så blev det bara 5 veckor... =)



Kommentarer
Postat av: JJ

Kul för dig och skönt att slippa så lång väntetid =)

2011-04-15 @ 16:31:45
Postat av: Sandypants

Whoop whoop!!! Fan va skoj gumman! Åh vad avundsjuk jag blir, vill också gadda mig! Men jag får nog vänta till efter sommaren tyvärr :-( ... får se om jag kan hålla mig så länge ;-P Ska bli spännande å se din tatuering, den blir säkert superfin! :-D



Pöss!

2011-04-15 @ 17:43:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Åh vad spännande!! Vem går du till?

Just ställen där huden är tunnare är svårt har jag oxå fått sagt till mig. Insidan av handlederna tex. Risken finns att färgen liksom åker ut och blir alldeles ful...

Kram ♥

2011-04-15 @ 21:01:43
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0