som vanligt...

... har ont i mitt högra knä, gick väl ut lite för "hårt" med mina stavar, antar att det är en överansträngning så får vila en dag eller två, men jag är på gång ;-)

Har fått besked från fk och arbetsförmedlingen så jag ska dit den 9 maj, ÄNTLIGEN häder det någonting!

Ska försöka fixa lite här hemma under dagen, tvätta och damsuga så man kan njuta av helgen sen...

Det är kärlek i luften idag! <3

Bröllop i England, hoppas dom blir lika lyckliga som jag och min underbara make =)


Kommentarer
Postat av: Jen

Vilket härligt inlägg (förutom knäontet då). Åh, ni är mycket finare än vilka prinsar och prinsessor som helst!

Tänk vad snabbt det kan vända, bara nån dag tidigare visste du inte hur lång tid det kunde ta innan FK kom med beskedet... Kram!

2011-04-30 @ 12:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0