Uttråkad...

... det är så tråkigt att bara gå hemma på dagarna vissa dagar känns ingenting kul längre. Kan inte arbetsförmedlingen & fk höra av sig snart så jag kan få min arbetsförmågebedömning. Snälla...

Va hos reumatologen härom veckan och hon föreslog stavgång som bra aktivitet, så i helgen inhandlade jag ett par stavar. Har varit ute på promenad både igår och idag, gick ner till Eriksberg idag med musik i öronen och det kändes riktigt bra. Visst man ser töntig ut men det bjuder jag på ;-)

men nu vet jag inte vad jag ska hitta på...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är gumman!!! <3 (Och om du har tråkigt kan du komma till mig om du vill, jag sitter här hemma hos mig och hostar ikapp med tvn mest just nu ;-))

2011-04-27 @ 19:13:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Det är bra träning ja, men jag håller med dig. Man känner sig som en riktig pensionär :) Jag gick massa stavgång förr, men nu för tiden tränar jag för sjutton ingenting alls :(



Kram ♥

2011-04-28 @ 22:35:35
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0