Anmäla hit och dit...

Avanmäla, påanmäla, anmäla ditt till datt och tvärt om, anmäla och skicka in papper, nej det va fel papper skicka efter nytt papper...

Ja vi lever i byråkrati-Sverige och ingenting ska vara enkelt för då kan någon fuska och det får man INTE. Sen att alla myndigheter verkar göra bort sig typ konstant det är inte relevant...

Kände igår kväll efter min sköna pigga dag att min astma kom tillbaka, skumt detta där, jag hade inte ansträngningsastma när jag simmade (har ansträningsastma) utan jag fick svårt att andas senare när jag bara va och så kom hostan tillbaka. Så en liten suck från mig idag. Sjukanmält mig till AMS och försäkringskassan och doktorn imorn, fortsättning följer. Men jag är fortfarande på ett ganska gott humör vilket är ett stort +

Har suttit och virkat arigurumisar men blir så trött för i en av böckerna stämmer inte beskrivningarna alls. Hade jag inte velat följa beskrivningarna så hade jag virkat på frihand och inte köpt boken. Ska kolla upp förlaget och klaga, det ska jag faktiskt göra.



Det är inte boken på bilden som är skylldig till min irritation...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0