dra täcket över mig...

... host, host säger jag, jag har andningssvårigheter och astma-hosta igen, inte roligt...

Va hos försökringskassan idag på möte ang sjukersättning och rehabliteringsplan, jag fattar att det finns regler hit och dit (även om reglerna är väldigt ohumana). Det är tillräckligt svårt och tufft att vara sjuk och ska man sitta där och redogöra för ALLT i sitt liv, det va nästan så jag frågade om hon ville se mina troser också =P, så jäkla utblottad man blir och samtidigt så får dom en att känna sig dålig, besvärlig och massa annat.

Har sovit dåligt i flera nätter nu på grund av hostan också blir extra känslig då med så nu ska jag ta och sova en stund mitt på dagen, för det är jag värd!



...våran älskade lilla prins...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch... krya på dig gumsan! Puss! <3

2011-02-24 @ 18:48:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Betty

Krya på dig!!! KRAM

2011-02-24 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0