underbara lördag...

Igår va en underbar dag, jag hade så mycket energi...

På sidan av Ö&B huset på Backaplan finns det en antik-affär, vi har bara varit där en gång tidigare men så ramlade vi in där igår. Det finns så mycket att titta på och mycket fint också. Jag gjorde några fynd, eller är det ett fynd att köpa en beganad burk för 100kr, ja den va jätte fin i alla fall.





Glasskålen med lock ska jag ha i badrummet till lite örhängen och sånt, och tepås underläggen va ju så fina =)



...såhär fin blev den nya burken på vår kökshylla. Den underbara rosa formen fick jag av Babette m. familj när jag fyllde 30-år, den är så lovely så jag vill inte stoppa ner den i lådan.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fynd! Den stora skålen var ju bara helt lovely!!! Hm aldrig tänkt på att det ligger en antikaffär där... får man ju ta och spana in nån dag. Vet du vad? Jag hade en dröm inatt som var helt awsome och vi bara måste se till att den blir sann! Jag hade en härlig butik a lá Balders Hage stuket och där sålde jag dina söta stickade figurer för en go slant, vi var lyckliga och hade gott om pengar... vad sägs, ska vi slå till stumpan? ;-)

2011-02-20 @ 10:08:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Håller med Sandra, fina saker du hittade och tack för tipset om affären! Även om prio ett för mig just nu är att INTE köpa på mig mer grejer utan tvärtom rensa bort... Men man kan ju alltid få kika lite :-)

Ha en bra början på veckan! Många kramar

2011-02-20 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0