London baby!

Livet känns för det mesta tungt just nu pga av dåliga hälsan som inte vill hålla i sig mer än några dagar på raken...

Men jag har världens underbaraste man som gör allt han kan för att pigga upp mig! Tänk att jag efter så många "struliga" år hittade riktig kärlek! Lyckliga jag...

... och snart är väskan packad och jag tar en bästis under varje arm och drar till London! Hanna-panna, Jenny-penny och Handy-Sandy tar en lång helg i London shoppar, festar, myser, äter, dricker kanske sover vi någon timma ;-)


Kommentarer
Postat av: Jenny-Penny

Håller med dig, du har hittat en bra karl, är så glad att ni gör varandra lyckliga.



Åh, London kommer bli helt lovely och awesome! =) Ses imorn stumpan, kraaam!

2011-03-09 @ 21:02:54
Postat av: Maria

Är sååå avundsjuk på dig som har London framför dig!! Jag skulle åka dit imorgon igen om jag kunde ;)

Har du varit där tidigare? Det är typ våååår där nu :)

Kram ♥

2011-03-11 @ 20:55:26
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0