Vi drar till fjällen...

...fast det blir nog inte fest hela kvällen ;-)

Jag ska basta, promenera, virka, läsa böcker och njuta, kanske dricka något gott på afterski ;-). Dom andra ska åka skidor... amatörer ;-)

Varför jag inte åker skidor

  • jag tycker inte om att kånka på saker, skidor etc.
  • jag är höjdrädd
  • jag har noll kordinationsförmåga
  • sista gången när jag åkte skidor, för ca 15 år sedan ramlade jag och skadade ledbandet i knäet efter 40 minuter i barnbacken...
  • jag gillar inte att känna mig som en michellingubbe
  • jag har ont i mina leder
  • det är dyrt, lägger hellre pengarna på något annat
Men det ska bli skönt att byta miljö och ha semester ihop med min man och mina svärpäron m.m.



När jag kommer hem hoppas jag att det kommer vara så här vårigt =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en bra plan gumman, ha det nu riktigt gött i fjällen och njut av semestern!

Ska försöka fixa några påskliljor tills dess :-) Kram

2011-03-20 @ 14:00:53
Postat av: Sandypants

Hoppas du får en riktigt lugn och fridfull semester med massa mys! Jag hoppas att du får rätt och att våren är här när du kommer tillbaka... håller tummarna! ;-) Puss!

2011-03-20 @ 16:38:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0