Dagens...

glada överraskning;

  • att min lillebror (vi har samma pappa) ringde mig första gången på sina 19,5 år. Han skulle meddela vilken dag och tid hans student är, känns kul att han engagerar sig och ringer det visar på att han vill ha oss där =)

bästa;


  • att jag gick ut och gick en promenad med mina stavar och trotts enormt socker sug så köpte jag inget godis
sämsta;


  • att bara gå hemma och inte känna motivation att ta mig för någonting, har i sommar vart sjukskriven i 2 år, 2 långa år men snart blir det ändring...
tips;



tidningen YOURLife, har ett tag försökt att hitta en bra tidning utöver mina älskade rese tidningar, läste tidigare Hennes, men jag tror inte den finns kvar och har inte hittat någon ersättare föränn nu, *gillar*

http://yourlife.nu/


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att lillbrorsan ringde! Duktig du är som går ut och går och motstår sockersug gumman! =) <3

2011-05-05 @ 20:39:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0