Monday morning...

... ny vecka, nya möjligheter!

Finland vann Hockey-VM igår kväll! Grattis!

Varför jag borde hålla på finland...

  • När man är finsk, spelar ingen roll om man är andra generationens finne i Sverige eller har en lilltå därifrån så SKA man hålla på finland och alla gör det!
  • För att det hade retat Daniel SÅ mycket om jag verkligen hejjade på Finland!
Men jag bryr mig inte särsklit mycket av sport allmänt. Ska jag då hejja på något lag så hejjar jag på Sverige, jag är född här jag har levt här i alla mina år. Jag är svensk med finska rötter, sen får alla känna som dom vill. MEN spelar Finland emot någon annan än Sverige så hejjar jag på FINLAND, självklart!

----------------------------------------------------------------------------------

Idag fortsätter "jakten på en plats att arbetspröva på", ska försöka besöka några ställen, mår lite halvdåligt idag har svårt och andas och ont i halsen!



Har haft en mysig helg med våra vänner! Love <3

Kommentarer
Postat av: Sandypants

Hejja Hanna! Hejja hejja hejja!!! Jag hejjar på dig stumpan... alltid! :-D Lycka till med "arbetsprövande plats jakten" ;-)

2011-05-16 @ 18:00:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny-Penny

Okej, lite synd att Sverige förlorade men själv är jag mest glad att den där hockeynhistorien äntligen är slut nu!



Krya på dig min favorit-finska! Håller tummarna att du hittar nåt bra ställe nu i veckan. Kramis!

2011-05-16 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0