sömnadsfix...

... mår inte så bra, totalt orkeslös och har svårt att andas, fast inte "sovsjuk" så dår blir man rastlös och frustrerad och så har man annat som tynger än...

Men jag har sytt klart min blus, en gammal gardin eller något liknande som jag hade i min låda. Sen ska nog ingen som kan detta med sömnad granska den ingående men för en nybörjare så tycker jag ändå att den blev bra!



Med tanke på allt jobb med att sy själv och tygkostnader m.m så är det sjukt billigt att köpa kläder! Tänk på det nästa gång ni gnäller över prislappen ;-)

Bilder från vår balkong, blommorna trivs fint, syrenen utanför blommar när som helst och i blomlådan växer det så det knakar, tänk vad det kan bli från små frön från Ikea... Dill och gräslöken är på G...







Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är vännen! :-) Och balkongen är fin osså! ;-)

2011-05-19 @ 13:44:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Wow vad fin blusen blev, väldigt "Hannig" =)



Shit jag har inte ens planterat mina IKEA-frön ännu... tack för påminnelsen!

2011-05-19 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0