Karlstad...

Imorgon bitti åker vi till Karlstad för att fira min fina goa Lisa på hennes 30-års dag!

Lisa & jag lärde känna varandra när vi pluggade till undersköterska i Karlstad (2002), sedan dess är hon en av mina goda vänner. Vi hörs inte varje dag men när vi ses var det som igår!

Lisa och hennes man Fredrik va här förra helgen och nu ses vi igen, så detta måste vara vårt tur år...

Katterna ska till kattvakter, inte till samma denna gången då Gösta varit lite trotsig och tonåring så Skatten behöver lite lugn och ro. Så Gösta ska hälsa på moster Sandra istället!



Vackra Lisa på sitt bröllop 2010


Kommentarer
Postat av: Jenny-Penny

Ska hänga med tonåringen G i Sandys soffa ikväll så det är bäst att han håller sig lugn ;-) Kram!

2011-11-05 @ 17:35:27
Postat av: Maria

Vi har bott på olika ställen runt om i stan varje gång jag har varit i London. Med olika lyckad utgång måste jag säga. Det är svinsvårt att hitta boende där, man vet aldrig vad man får. I alla fall om man inte betalar MYCKET pengar, eftersom standarden generellt är sämre där än här.



Vi har också haft otur att hamna på riktigt sunkiga hotell med damm och mögel i hörnen :( URK!

Denna gången ska vi faktiskt bo på ett hostel och dela rum med 3 andra. Det ligger jättecentralt och har fått riktigt bra betyg.

Dock kanske hostel känns så kul om man åker som par, fast jag tror iofs de hade privata rum också.

Hojta till om du vill ha länken till deras sida!



Kram på dig!

2011-11-10 @ 12:59:05
URL: http://tindraelliotsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0