jag lovar...

att försöka blogga lite oftare (Jenny)...

Inprirationen tryter när hälsan krånglar, som just nu. Men sen "hinner" jag knappt blogga när jag mår bra heller för då ska jag uppleva livet och göra allt det jag inte orkar annars ;-)

I torsdags hade jag och min man vår 2:a bröllopsdag! Då vi köpt vårt fina radhus så tillkommer massa extra avgifter så vi bestämde att inga presenter i år, har jag visat vad jag fick förra året? Ett halsband som jag önskat mig, där det står Hanna <3 Daniel, det är mycket välanvänt, halbandet kommer från Smycka.



I år fick jag denna underbara bukett och så ska vi iväg och bo på hotell övernatten i Varberg, jag fick presentkort på liveit.se av mina mostrar när jag fyllde 30 år, så det ska vi utnyttja idag, lite hotellmys med frukost, bastu och bubbelpool i relaxen, mysigt värre! Det ska bli lite skönt att sakna katterna (läs bus Gösta) också, så kommer man hem med lite ny energi.

Jag läste en kommentar hos http://iminagommor.blogspot.com, "ja det är kärlek, och framförallt är det kärlek att stanna kvar hos sin kärlek när livet inte blir så enkelt som man hade önskat och hoppats på. Jag hade tur som fann en så fin man!", började nästan gråta precis så känner jag inför vår kärlek trots all ohälsa så älskar vi varandra så!

Ha en underbar lördag!




Kommentarer
Postat av: Sandypants

Hoppas ni får en underbar övernattning på hotellet, är ni värda mina fina! Puss!!! <3

2011-09-10 @ 12:17:17
URL: http://www.sandralilla.blogspot.com
Postat av: Fröken Jenny

Yay, ett nytt inlägg! Kul att någon lyder fröken iaf ;-)

Kan tänka mig att ni gottar er för fullt just nu och det gör ni helt rätt i! Härligt att få följa er kärlek, hoppas att den smittar av sig på oss som ännu inte funnit den ännu.

Sov gott så du är pigg imorn gumman, puss & kram!

2011-09-10 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0